Видима частина сайту. Як привернути увагу покупців

Видима частина сайту. Як привернути увагу покупців

Створення сайту починається з розуміння для чого він потрібен. В першу чергу сайт - це інструмент ведення бізнесу. Для початку оціните свою аудиторію. Продумайте, коли клієнти згадують про Ваш продукт, що впливає на їх вибір, проаналізуйте їх смаки і інтереси. Серед безлічі різних сайтів не кожен має зручний інтерфейс для відвідувачів. Презентабельний зовнішній вигляд привертає користувачів, зручне розташування вкладок робить сайт зрозумілим і простим у користуванні. Зробіть дружній інтерфейс, який перетворить відвідувачів у Ваших клієнтів.

Далі ми привели кілька порад для створення дружнього інтерфейсу для Ваших клієнтів.

1. Мінімалізм

Намагайтеся не захаращувати візуальну частину сайту зайвими деталями, великою кількістю елементів, контрастів, переходів. Продумуйте, чи потрібен той чи інший блок на сторінці, чи не буде він відволікати користувачів від головного і сприйняття потрібної інформації. Мінімалізм в даному випадку буде на вашому боці, користувач повинен отримувати візуальне задоволення від роботи з сайтом.

2. Зручність користування

Пам'ятайте, що сайт повинен регулярно оновлюватися новими сторінками, розділами, фото і відеоматеріалами. Більшість користувачів відвідують сайти з мобільних пристроїв, тому важливою функцією буде адаптація проектів під різні девайси і браузери. Перевіряйте правильність відображення посилань, ілюстрацій і інших елементів на будь-якому розмірі екрану.

3. Тимчасові витрати

Щоб не втрачати потенційних клієнтів, сторінки Вашого сайту повинні швидко завантажуватися. Цінуйте час відвідувачів, не кожен готовий залишатися на сайті, поки відкриється потрібна вкладка. Якщо у Вас досить велика кількість інформації з товарами, документами, додайте функцію пошуку по різним елементам - назвою, числу і т.д.

4. Спілкування з користувачем

Інтерфейс - це основний засіб спілкування між відвідувачем і Вашим брендом, який надається товаром або послугою. Правильно продуманий інтерфейс сайту підштовхне користувача виконувати цільові дії: замовити товар або послугу, зателефонувати в компанію, скачати прайс-лист та інше. Клієнт обов'язково повернеться на Ваш сайт, якщо йому сподобалося з ним працювати. Тому ресурс повинен бути грамотним і лаконічним.

5. Комунікабельність

Спілкуйтеся з користувачем з подробицями. Успішна реєстрація на сайті, прийняте замовлення, помилка сторінки - обробка даних не повинна займати тривалий час. Якщо користувач зареєструвався на ресурсі, замовив товар або послугу - розкажіть про його подальші дії або як знайти потрібну інформацію. Говоріть простіше, зрозумілою мовою, щоб користувачеві не довелося витрачати час на трактування незрозумілих слів.

6. Головні рішення

Аналіз інтерфейсу сайту дуже важливий, адже нікому з користувачів не цікаво який ресурс всередині, їм потрібна видима частина, простота і практичність. Який б не був сайт за своєю структурою, потрібно знати правило, що хороший сайт - це ресурс, який буде приносити користь своїм користувачам. А яким має бути його будова - повинні вирішити Ви на підставі власного досвіду, досліджень в області маркетингу.

Розробляйте спочатку зручний дружній інтерфейс, залучайте покупців, розвивайте свій бізнес. А ми - Ваші найкращі помічники!

Контакти

Телефон

+38 (097) 41 666 58

Ми в соціальних мережах

Контактний формуляр