Як створити Лендінг пейдж, що продає (LANDING PAGE): від «анатомії» лендінгу до практичних порад зі створення.

Як створити Лендінг пейдж, що продає (LANDING PAGE): від «анатомії» лендінгу до практичних порад зі створення.

Що таке Лендінг пейдж (LANDING PAGE)?

Однією з послуг, що ми надаємо, є послуга зі створення сайтів – лендингів. Так що ж таке лендінг і чим він відрізняється від звичайного сайту, ми розглянемо в цій статті.

LANDING PAGE – це особливий тип сайтів (або ж окрема сторінка лендінгу на сайті), яка «заточена» під продаж або просування конкретного продукту/послуги/заходу, що спонукає відвідувача сайту до дії (підписка на рекламу, купівля продукту і так далі).

У традиційному сенсі лендінг описує продукт, його переваги та вигоди, спонукає до покупки цього продукту. Таким чином, лендінг розрахований на те, щоб інтернет-користувач, зайшовши на ваш сайт і нічого не знаючи про новий продукт, отримав повну інформацію про нього, огляд "з усіх боків" та здійснив покупку.

Чим Лендінг відрізняється від звичайного сайту, сайту-візитки?

В основному, від звичайного багатосторінкового сайту лендінг відрізняється лише тим, що лендингу притаманні максимальну кількість засобів для переконання невизначеної аудиторії у необхідності виконання дії.

Також можна виділити такі відмінності:
  • Лендінг просуває лише один продукт, для якого він створений, та максимально фокусує увагу на цьому продукті. На звичайному сайті може бути представлена ​​безліч продуктів та послуг;
  • Лендінг створюється виходячи з окремого випадку, тобто з нагоди продажу квитків на Шрі-Ланку або концерт знаменитого виконавця, цим випадком і вичерпується. Лендінг розглядають як одиночний проект, який завершується досягненням мети. Звичайний сайт більш постійний, має багато розділів, у тому числі й блог, де іноді читачеві подається певна інформація;
  • Лендінг, як правило, присвячений чомусь одному, тобто поставлене одне завдання «купити продукт» або «зареєструватися на захід», звичайний сайт характеризується багатозадачністю;
  • Лендінг - це завжди односторінковий сайт, правда, ця одна сторінка може бути дуже довгою; лендингам властива повна відсутність навігації, тому що вся інформація викладена на одній сторінці, доступ до якої здійснюється за допомогою скролінгу. Звичайний сайт має багато сторінок, навігацію, посилання;
  • Лендінг практично неможливо просунути звичайним СЕО-просуванням, тому що на нього необхідно купувати трафік, тоді як звичайний сайт можна просунути посиланнями з інших сайтів, соціальних мереж, додатків та статтями.

Всі ми чули такий вислів "Лендінг - це завжди односторінковий сайт, але не кожен односторінковий сайт є лендінгом".

Насамперед, цей вираз стосується сайту-візитки, давайте докладніше розберемося!

Сайт-візитка дуже схожий на лендинг, але, на відміну від нього, має іншу мету – представити продукт чи бізнес в інтернеті.

Сайт-візитка створюється з інформаційною метою – розповісти про себе, а також для підвищення іміджу фірми, оскільки в сучасному світі кожен успішний бізнес має мати сайт.

Можна порівняти сайт-візитку з рекламними банерами, але які знаходяться в інтернеті, і розповідають вашим відвідувачам про Вас.

Головна особливість сайту-візитки в тому, що він має високу інформативність, стислість і невеликі розміри.

Головні відмінності сайту-візитки від лендингу полягають у наступному:
  • Сайт-візитка менш агресивний, ніж лендинг, тому що в лендингах обов'язково є заклики до дії (не менше 5 штук) (Тригери, від англ. call to action, CTA), сайт візитка в спокійній формі розповідає про Вас і максимум містить одне віконце для зворотного зв'язку;
  • Сайт візитка розповідає про Вас та про всі ваші послуги, тоді як лендинг присвячений лише одному продукту чи послузі;
  • У лендингах форма замовлення завжди буде перед очима;
  • Сайт-візитка насамперед є майданчиком знайомства з компанією, а лендинг спрямований на прямий продаж.

Тепер, знаючи основні відмінності, можна сказати, що сайт-візитка має на меті інформаційні цілі – розповісти про Ваш бізнес невизначеній кількості осіб, підняти імідж, підвищити довіру до бізнесу, а той же час як лендинг – виключно маркетингові, спонукати відвідувача до дії: продати, передплатити, зателефонувати.

Як створити Лендінг, що продає?

Фахівці нашої компанії знають як створити лендинг, який реально продаватиме. Від грамотно побудованого лендинг залежить рівень конверсії і відповідно розмір прибутку, тому при його створенні слід врахувати таке:

  • «Як корабель назвеш, так він і попливе» - ні, ми не про кораблі, а про заголовок, який насамперед побачить ваш відвідувач. Заголовок має відповідати запиту, який відвідувач вводить у пошуковому рядку, також корисно буде налаштувати мультилендинг, - все це зможе забезпечити хороший трафік на вашому сайті;
  • Простота та стислість в описі: не перевантажуйте лендінг непотрібними елементами, текстами, це може відволікти відвідувача від вашої головної ідеї. Тобто, основне правило при створенні лендингу – інформація має легко зчитуватися, не бути надто докладною, що може набриднути відвідувачу, але водночас має бути вичерпною та переконати відвідувача у необхідності виконання певної дії – покупки, підписки на розсилку тощо.
  • Хороший трафік залежить від грамотно налаштованої реклами: як раніше було зазначено, що звичайне СЕО-просування не підійде для лендінгу, трафік доведеться купувати, при цьому реклама повинна привернути увагу та викликати бажання по ній перейти на ваш сайт;
  • Приділіть увагу дизайну сайту: він має бути стильний та актуальний, щоб ваш товар виглядав дорого та успішно, але водночас ново та свіжо.

Щоб розуміти, який саме формат сайту вам потрібен, Ви повинні визначитися з метою, яку переслідуєте – розповісти про себе, підвищити імідж, збільшити продажі тощо.

Все ще важко визначитися з вибором формату сайту чи просто немає часу розбиратися з особливостями сайтобудування?

Тоді зв'яжіться з нами, і вивчивши потреби компанії, ми підберемо для Вас оптимальний варіант сайту, який виведе бізнес на новий рівень.


Контакти

Телефон

+38 (097) 41 666 58

Ми в соціальних мережах

Контактний формуляр