Що таке CRM-система і для чого вона потрібна компаніям?

Що таке CRM-система і для чого вона потрібна компаніям?

"Філософія" CRM-системи:

Останнім часом ми дуже часто чуємо про CRM-системи, так давайте ж розберемося що це таке і чим вона може бути корисна Вашому бізнесу.

Вікіпедія говорить, що CRM-система (скорочення від англ. Customer Relationship Management) - прикладне програмне забезпечення для організацій, призначене для автоматизації стратегій взаємодії із замовниками (клієнтами).

Не зовсім зрозуміло, давайте доступніше: це програма, яка призначена для автоматизації процесів спілкування з клієнтами, оптимізації маркетингу, спрямована на покращення сервісу вашої компанії шляхом збереження інформації про клієнтів та їх запити.

Якщо поринути в «філософію» CRM-системи, то можна сміливо сказати, що вона створена для і заради Ваших клієнтів, тому що Ваш клієнт – центр всього і вся, а система успішно допомагає Вам забезпечувати гідний сервіс за рахунок постійного накопичення та систематизації інформації про взаємодію із клієнтами.

Можливості та переваги CRM-системи:

Сучасному успішному бізнесу необхідна CRM-система з багатьох причин, але ми виділили основні:

  • CRM-система допоможе Вам створити єдину клієнтську базу та базу контрагентів:
    Ми зможемо розробити таку CRM-систему, яка фіксуватиме та зберігатиме всю інформацію про клієнта, історію його звернень до Вас, зміст звернень та укладених угод, зустрічі, дзвінки тощо. Саму базу клієнтів можна сегментувати за різними параметрами залежно від потреб компанії.
  • Автоматизація рутинних завдань:
    Робота з CRM-системою дозволяє скоротити час, наприклад, за рахунок автоматизованої розсилки рекламних матеріалів, створенням документів за шаблоном.
  • Управління та контроль роботою співробітників:
    У CRM-системі можна ставити завдання, розподіляти завдання між співробітниками, відстежувати хід виконання завдань, а також встановлювати їхню пріоритетність. Це дозволить одночасно самим співробітникам нічого не забути, а Вам - здійснювати контроль за роботою співробітників.
  • Управління продажами та аналітика:
    Ми зможемо впровадити у Вашу CRM-систему функцію відстеження етапів воронки продажів, створення звітів аналітики та статистики, що дозволить забезпечити продажі «на долоні».
Таким чином, Ваша CRM-система зможе взяти на себе таке:
  • Ведення клієнтської бази;
  • Створення історії взаємодії з клієнтами;
  • Масове розсилання матеріалів клієнтам;
  • Швидке створення шаблонних документів;
  • Постановка завдань та контроль за їх виконанням;
  • Створення статистичних та аналітичних звітів про роботу.
Які бувають CRM-системи та яка потрібна саме Вам?

CRM-системи можна класифікувати за їх призначенням:

  • Системами управління продажами;
  • Система управління маркетингом;
  • система управління клієнтським обслуговуванням та колл-центром.

Також CRM-системи можна класифікувати за рівнем обробки інформації:

  • Операційна CRM-система:
    У функціонал цієї системи входити автоматизація процесів, організація клієнтської бази даних всіх етапах, постановка завдань перед співробітниками і контролю над виконанням.
  • Аналітична CRM-система:
    Ця система як зберігає інформацію, а й аналізує накопичені дані. Цей вид підійде бізнесу, де потрібно визначити рентабельність, проаналізувати продажі, оцінити ефективність маркетингової стратегії.
  • Колабораційна CRM-система:
    Даний вид є мало поширеним, але, проте, має місце бути ідеально підходить для продуктів, які розробляються за безпосередньої участі споживачів через використання різних каналів зв'язку (інтернет, телефонія).
  • Комбінована CRM-система:
    Найпоширеніша система, тому що в ній присутні і аналітичні, і операційні функції. Також цей вид інтегрується з Gmail і відображається в інтерфейсі Вашої пошти.

Ми готові допомогти Вам із вибором виду CRM-системи, яка буде найбільш ефективною для Вашого бізнесу; підберемо Вам унікальний функціонал, який допоможе більш правильно та продуктивно організувати процес продажу.

Ви вже замислились про систему CRM? Тоді зв'яжіться з нами, ми вислухаємо Ваші уподобання та порадимо Вам оптимальний варіант впровадження CRM-системи


Контакти

Телефон

+38 (097) 41 666 58

Ми в соціальних мережах

Контактний формуляр