Аналіз доцільності створення веб сайту

Аналіз доцільності створення веб сайту

Якщо ви вирішили просувати свій бізнес в інтернет, перш за все, необхідно чітко розуміти цілі.

Дайте відповідь на питання:

- Для яких цілей створюється сайт?

- На яку цільову аудиторію розрахований проект? (ЦА)


Перш за все, інтернет-сайти можна розділити умовно на дві основні групи з точки зору ЦА.

1. B2B (Бі ту Бі), коли цільовою аудиторією є компанії, учасники корпоративного ринка - продаж пломб для пломбування залізничних вагонів, контейнерів, різних вантажів.

2. B2C (Бі ту Сі) тут ви зорієнтуйте проект на звичайних людей, приватних осіб - продаж товарів для мотоциклістів.


Важливо розуміти - які цільові дії для вашого бізнесу повинен зробити потенційний клієнт, зайшовши на ваш сайт?

Це може бути, наприклад:

  • оформити замовлення
  • записатися на прийом, викликати майстра
  • забронювати місце / тур / квиток / номер та ін.

Важливо визначити географічний регіон (ни) для просування проекту.


Наведемо приклад, який демонструє сучасні тенденції розвитку бізнесу з використанням інтернет-сайтів, як канал залучення клієнтів і без нього.

Розглянемо два бізнесу, що працюють в схожих сегментах ринку - товари для здоров'я.

Власники першого - розвивали шляхом розширення роздрібної мережі. У них працює кілька роздрібних торгових точок.

Власники другого - розвивали інтернет-магазин, мали всього одну торгову точку в місті і робили доставлення товарів покупцям на будинок.

Протягом останніх трьох років перший бізнес показував позитивну динаміку зростання паралельно зі збільшенням кількості роздрібних точок, а після падіння гривні, стагнує і знаходиться на межі точки беззбитковості.

Бізнес, в якому зробили ставку на інтернет-магазин, виріс більш ніж в три рази за три роки і падіння курсу рубля поки ніяк не вплинуло на динаміку продажів.

Географія продажів обох бізнесів однакова, обмежується одним містом. Товарні групи схожі.

Навіть якщо динаміка продажів інтернет-магазину погіршиться, він буде мати одну незаперечну ключову перевагу - на відміну від першого, не доведеться оплачувати оренду торгових місць, зарплату продавців і супутні податки і витрати.

В цілому проект, де зробили ставку на інтернет магазин в поточному періоді, виявився більш економічно стійкий, ніж класичний оффлайн бізнес.


Сучасна економічна ситуація змушує багато компаній переглядати свої бізнес-моделі в сторону зменшення витрат і збільшення ефективності.

Наша компанія  TealT  підкаже вам який сайт будь-то - інтернет магазин, сайт візитка, лендінг або будь-який інший буде доцільним  для вашого бізнесу.

Ми створюємо сайти під ключ, займаємось  просуванням сайту и дизайном сайт, маємо конкретні приклади, включаючи власні проекти, коли використання інтернету в якості каналів залучення клієнтів розвивати бізнес, в той час як, звичайні магазини закривалися.

Будуєте свій онлайн бізнес з лідерами інтернет продажів компаніею

TealT!

Контакти

Телефон

+38 (097) 41 666 58

Ми в соціальних мережах

Контактний формуляр